معرفی بازی gta liberty city

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

کنسول های بازی و بازی ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمدرضا احمدی
10:48
جمعه 1 دی 1391

 شما در جی تی ای جدید نقش نـیکو بلیس ( Niko Bellic ) را بر عهده دارید . او عضو ارتش مجارستان بوده و حالا با وعده های پسر عموی خود به نام رومن ( Roman ) به شهر Liberty City ( که بازی در این شهر انجام میگیرد ) وارد میشود اما خیلی زود در میابد که او ( رومن ) بدهی زیادی بر سر قمار بالا آورده است ، پس برای کمک به او مجبور میشود که به یکی از گروه های خلاف کار بپیوندد و از این به بعد زندگی جدیدی برای او آغاز میشود و این نسخه ی دیگری از سری بازی های Grand Theft Auto است . 

شهر Liberty City نسبت به نسخه های قبلی بسیار پیشرفت کرده است و واقعا از نظر یک شهر پر رفت و آمد و مدرن راضی کننده میباشد . در بازی ماموریت های زیادی به نیکو پیشنهاد میشود که میتوانید از بین آنها هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید و در واقع شما در بازی قابلیت انتخاب دارید . وقتی که ماموریت دارید هدفی را از سر راه بردارید ، مجبور نیستید که حتما او را بکشید ، میتوانید به او رحم کرده و او را مجبور به ناپدید شدن و فرار کنید . در نسخه ی جدید توانایی های زیادی نسبت به نسخه ی قبلی برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده که عبارت اند از : بالارفتن از دیوار ها و هر چیز که مانند دیوار باشد ( البته با ارتفاع معقول ) ، راه رفتن بر روی لبه های سقف ها و دیوار ها ، و پناه گرفتن پشت دیوار ، ماشین و ... .

در وقت های آزاد بازی کارهای زیاد و جالبی وجود دارد ، مثلا میتوانید به مسابقات اتومبیل رانی بروید ، با دوست هایتان قرار گذاشته و به رستوران ، دارت بازی ، بولینگ ، بلیارد و ... بروید و یا حتی به طور آزادانه در شهر بگردید و از رازهای مخفی بازی پرده بردارید . پلیس ها در نسخه ی جدید نسبت به نسخه های قبلی کم رنگ تر شده اند . کماکان درصد پیله کردن پلیس به شما همان شش ستاره ی معروف است ، و وقتی که ستاره ها افزایش میبابد ، فرار از دست قانون هم برای شما کمتر و کمتر میشود . اینبار فرار از دست پلیس زیاد سخت و دشوار نیست ، در این نسخه شما فقط باید از محوطه ی قرمز رنگ ( که محل گشت پلیس است ) در نقشه بیرون بیایید تا پلیس ها شما را گم کنند ( یک چیزی مانند بازی های NFS ) .                                                           

هوش مصنوعی بازی در نوع خود بسیار خوب کار شده است ، اما در بعضی از صحنه ها همراهان شما برای خروج از در دچار مشکل میشوند ، البته این نکته آنقدر کم اتفاق میافتد که به راحتی قابل صرف نظر است . گرافیک بازی فوق العاده کارشده است ، موقع روز یک شهر واقعا زنده و پر هیاهو در مقابل شماست و در شب با روشن شدن چراغ خیابان ها جلوه ی دیگری از بازی را مشاهده میکنید که واقعا محشر و استادانه کارشده است . صداگزاری بر روی کاراکتر های بازی بسیار دقیق و حساب شده است ، موقعی که در خیابان مشغول قدم زدن هستید میتوانید صحبت های مردم را با موبایل هایشان گوش دهید که چقد زیرکانه و دقیق بر روی لحظه لحظه ی آن کار شده است .

برای رفتن به حالت شبکه میتوانید از موبایل نیکو استفاده کنید . در حالت شبکه بازی میتواند تا شانزده بازیکن را در خود جای دهد . در کل نمیتوان این بازی بزرگ و جذاب را در همین چند بند خلاصه کرد و حتما باید آن را تجربه کنید تا بتوانید درکش کنید . بنده از همین جا توصیه میکنم افراد زیر 18 سال از بازی کردن جی تی ای جدا خود داری کنند چون واقعا بعضی از صحنه ها برای این افراد مناسب نیست   

 

تعداد بازدید از این مطلب: 613
برچسب‌ها: بازی ,
بازدید : 613

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









از کدام مطلب بیشتر بذارم؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود